بیل تصادف مسافر اتوبوس دستگاه کامیون

بیل: تصادف مسافر اتوبوس دستگاه کامیون اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی روحانی گفت همه تلاشم را جهت برطرف حصر کردم / الیاس حضرتی

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید گفت: در جلسه با آقای روحانی در خصوص برطرف حصر صحبت کردیم و ایشان گفتند تلاش‌های زیادی کردم و جلسات زیادی گذاشتم منتها اینکه به م

روحانی گفت همه تلاشم را جهت برطرف حصر کردم / الیاس حضرتی

الیاس حضرتی: روحانی گفت همه تلاشم را جهت برطرف حصر کردم

عبارات مهم : رییس جمهور

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید گفت: در جلسه با آقای روحانی در خصوص برطرف حصر صحبت کردیم و ایشان گفتند تلاش های زیادی کردم و جلسات زیادی گذاشتم منتها اینکه به مردم گزارش بدهم تأثیری در اصل ماجرا ندارد ولی من همه تلاشم را کردم.

الیاس حضرتی نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس با اشاره به دیدار هیات رئیسه فراکسیون امید با مدیر جمهور که امروز صبح برگزار شد، گفت: در جلسه با مدیر جمهور مباحث مختلفی مطرح شد از جمله راجع به چگونگی کمک فراکسیون امید به دولت در شرایط فعلی صحبت هایی عنوان شد. فراکسیون امید در گذشته و در انتخابات ریاست جمهوری، دولت یازدهم و دوازدهم به دولت کمک کرد و همچنان هم علاقه مند است که کمک هایش ادامه داشته باشد و حمایتش مستدام باشد.

او در گفت وگو با «اعتمادآنلاین» گفت: در این جلسه همچنین صحبت هایی راجع به راهکارهای زیاد کردن اعتماد عمومی ازجمله برطرف حصر و برطرف ممنوعیت از آقای خاتمی به صورت مفصل مطرح شد. علاوه بر این بحث سیاست خارجی و راه های خروج از اوضاع کنونی در سیاست خارجی، مباحث سیاست داخلی و ضرورت ایجاد فضای بازتر در حوزه اجتماعی و تلاش جهت زیاد کردن نشاط اجتماعی نیز مطرح شد.

روحانی گفت همه تلاشم را جهت برطرف حصر کردم / الیاس حضرتی

روحانی گفت تلاش های زیادی جهت برطرف حصر کردم

این نماینده مجلس گفت: مدیر جمهور راجع به برطرف حصر گفتند تلاش های زیادی کردم و جلسات زیادی گذاشتم منتها اینکه به مردم گزارش بدهم تأثیری در اصل ماجرا ندارد ولی من همه تلاشم را کردم. همان طور که در انتخابات گفتم من مخالف هرگونه حصرم ولی بااینکه پیگیری هایم تبدیل به یک معضل سیاسی- اجتماعی شود، موافق ژنیستم.

حضرتی با اشاره به مباحث اقتصادی مطرح شده است در دیدار باروحانی، گفت: در حوزه اقتصادی نیز مباحثی مطرح شد مبنی بر اینکه دولت باید در خصوص هدایت نقدینگی و کنترل آن اقداماتی را انجام دهد. همچنین راجع به مسئله سهمیه بندی سوخت و چگونگی تخصیص ارز به کالاهای متفاوت صحبت هایی مطرح شد.

او ادامه داد: راجع به پرسشها حوزه اقتصادی مدیر جمهور گفتند علیرغم اینکه فشارهای بین المللی بر ما وجود دارد دولت موفقیت های زیادی داشته هست. قبل از اینکه ترامپ رسماً تحریم ها را اعلام کند، این تحریم ها اعمال شده است است و بانک های دنیا محدودیت هایی پیدا کردند و همکاری هایی که در سطح بین الملل داشتیم کم کردن پیدا کرده است ولی ما 750 هزار شغل در دولت دوازدهم در طول یک سال گذشته ایجاد کردیم که این رقم بسیار خوب و کارنامه درخشانی هست. جهت نخستین بار در طول تاریخ تعداد شاغلین به 24 میلیون و 60 هزار رسیده است و هیچ وقت به این اندازه شاغل نداشتیم.

حضرتی گفت: در حوزه سیاست خارجی آقای روحانی گفتند که ما روندی را داشتیم و برجام را دنبال می کردیم و آثار مثبتی هم داشت ولی پدیده ای به نام ترامپ آمده و ترامپ تنها جهت ما دردسر درست نکرده بلکه جهت اروپا، چین، ترکیه، مکزیک و بسیاری از کشورهای دیگر نیز دردسر درست کرده و آن ها هم درگیر هستند. این شرایط جدیدی است که در آن به سر می بریم. لذا مواضعی که من در سیاست خارجی می گیرم متناسب با شرایط تازه است و نافی مواضع گذشته من نیست.

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید گفت: در جلسه با آقای روحانی در خصوص برطرف حصر صحبت کردیم و ایشان گفتند تلاش‌های زیادی کردم و جلسات زیادی گذاشتم منتها اینکه به م

سکوت روحانی راجع به ترمیم کابینه طبیعی است

او با تأکید بر لزوم ترمیم کابینه، ادامه داد: ضرورت ترمیم کابینه از دیگر مباحث مطرح شده است در این جلسه بود. اعضای فراکسیون امید در این خصوص تأکید کردند که باید افرادی در کابینه حضورداشته باشند که شرایط تازه را درک کنند و جدیت داشته باشند ولی آقای روحانی راجع به تغییرات و ترمیم در کابینه چیزی نگفتند و سکوت کردند تنها اعضای فراکسیون امید تذکراتی دادند. البته سکوت مدیر جمهور طبیعی است و تا زمانی که افرادی را معرفی نکردند نمی توانند بگویند.

روحانی گفت استفاده از زنان و اقلیت های مذهبی در بدنه دولت از اصول کارم است

این نماینده مجلس گفت: همین طور رییس جمهور راجع به بحث حوزه اجتماعی مانند استفاده زیاد از زنان، جوانان و اقلیت های مذهبی در بدنه مدیریتی دولت گفتند که این موارد جزء اصول کار من است و در این خصوص به وزرا تذکر داده ام و در کابینه رسماً اعلام کردم که من تصمیم داشتم حداقل دو زن در کابینه بیاورم ولی موانعی وجود دارد که نمی خواهم آن را عنوان کنم و به مصلحت هم نیست که این موانع را بگویم.

جلسه با روحانی خوب و صریح بود
حضرتی گفت: در خصوص احکام سنگین جهت دانشجویان بازداشت شده، فعالین محیط زیستی ها و دراویش نیز صحبت کردیم که ایشان گفت که لحظه به لحظه این مباحث را در دولت به وسیله وزیر دادگستری و وزیر علوم مباحث را رصد و پیگیری می کند و به وزرای مربوطه تذکر می دهد تا پیگیر باشند و حتی گفتند از طریق روسای قوا نیز مسئله را پیگیری کرده اند.

او در آخر تأکید کرد: جلسه خوب، صریح و جدی بود و بحث ها بی پرده و روشن مطرح شد. قرار شد که ارتباطات بین فراکسیون و دولت زیاد شود تا بتوان مسائلی که دولت مدنظرش است و نیاز به قانون دارد و مسائلی که فراکسیون و مجلس مدنظرش است و نیاز به لایحه دارد؛ دراین ارتباط تنگاتنگ به یک نتیجه ای برسد.

روحانی گفت همه تلاشم را جهت برطرف حصر کردم / الیاس حضرتی

واژه های کلیدی: رییس جمهور | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار