بیل تصادف مسافر اتوبوس دستگاه کامیون

بیل: تصادف مسافر اتوبوس دستگاه کامیون اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات کمیته فنی استقلال «بله‌ قربان‌ گو» نباشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید کمیته فنی این کلوب در صورتی که «بله قربان گو» و فرمایشی باشد عملکرد مثبتی نخواهد داشت.

کمیته فنی استقلال «بله‌ قربان‌ گو» نباشد

کمیته فنی استقلال «بله قربان گو» نباشد

عبارات مهم : سرمربی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید کمیته فنی این کلوب در صورتی که «بله قربان گو» و فرمایشی باشد عملکرد مثبتی نخواهد داشت.

جواد زرینچه در گفتگو با مهر و در خصوص گزینش وینفرد شفر سرمربی تازه استقلال گفت: این مربی آلمانی از تجربه بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه در تیم های متفاوت دنیا حضور داشته می تواند کمک مفیدی به استقلال کند. البته قضاوت در مورد او سریع است و نمی دانم آیا بعضی ها هنوز او نیامده شروع به انتقاد از این مربی آلمانی کرده اند باید به او وقت داد تا ببینیم در آینده چه نتایجی را با استقلال به دست می آورد.

کمیته فنی استقلال «بله‌ قربان‌ گو» نباشد

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود شفر مربی ارزان قیمتی است و کیفیت پایینی دارد گفت: ارزان بودن او علت بر بی کیفیت بودنش نیست. با توجه به نتیجه های ضعیفی که استقلال از ابتدای فصل با کادر فنی سابق گرفته بود تغییرات دیر انجام شد و باید مسئولان استقلال سریعتر از اینها این سرمربی آلمانی را به خدمت می گرفتند. اگر شفر سریعتر به استقلال می آمد می توانست آشنایی بیشتری از بازیکنان پیدا کند و نتیجه های خوبی را به دست بیاورد.

پیشکسوت استقلال در خصوص گزینش چند بازیکن سابق استقلال به عنوان اعضای کمیته فنی گفت: با گزینش آنها مخالف نیستم، اگر آنها مستقل عمل کنند مطمئنا بازده خوبی خواهند داشت ولی اگر فرمایشی باشند ناامیدکننده می شوند. کمیته فنی باید مستقل باشد، به عملکرد کادر فنی و بازیکنان اشراف داشته باشد و هر وقت که نیاز به ورود آنها به پرسشها فنی بود این کار را انجام بدهند. اگر غیر از این باشد این کمیته فرمایشی و بله قربان گو است و هیچ عملکرد مثبتی نخواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید کمیته فنی این کلوب در صورتی که «بله قربان گو» و فرمایشی باشد عملکرد مثبتی نخواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: به اعتقاد من سرمربی خارجی نیاز به دستیاران خارجی هم دارد و اگر به جای گزینش مربیان داخلی از دستیاران خارجی استفاده شود بازدهی بیشتری وجود دارد و اگر می خواهیم از دستیاران داخلی استفاده کنیم باید کسانی برگزیده شوند که از توانایی فنی بالایی برخوردار باشند.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که وینفرد شفر اعلام کرده دربی یک بازی معمولی هست، گفت: او هنوز کاملا با فضای فوتبال ما آشنا نیست و به همین خاطر که این بازی را معمولی خطاب کرده و نمی داند که این دیدار چقدر جهت هواداران حساسیت دارد. کسانی که با او در ارتباط هستند باید او را به این پرسشها آگاه کنند تا بداند که اگر در این دیدار نتیجه مورد نظر رخ ندهد حاشیه های زیادی جهت او به وجود خواهد آمد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که رحمتی اخراج شد و دوباره بازگشت ولی این وقت به جباری داده نشده هست، گفت: بحث مدیریت دو سال اخیر استقلال بسیار پرانتقاد است و در این دوره پرسشها زیادی به وجود آمده هست. هنگامی که نتوانی تیم را مدیریت کنید این اتفاقات هم به وجود خواهد آمد.

کمیته فنی استقلال «بله‌ قربان‌ گو» نباشد

وی تاکید کرد: به نظر من اگر بازیکنان بزرگ در یک چارچوب قانون قرار بگیرند می توان آنها را مدیریت کرد و اجازه بازیکن سالاری به هیچکس نداد ولی اگر در امر مدیریت ضعیف باشیم هر اتفاقی که پیش بیاید نباید گله کنیم.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که اگر از شما دعوت شود به عنوان دستیار با شفر همکاری کنید، گفت: دستیار بودن دیگر از من گذشته و باید این کار را به جوان تر ها داد تا تجربه کسب کنند و من هرگز چنین کاری را انجام نخواهم داد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید کمیته فنی این کلوب در صورتی که «بله قربان گو» و فرمایشی باشد عملکرد مثبتی نخواهد داشت.

پیشکسوت استقلال در آخر خاطرنشان کرد: از هواداران می خواهم از شفر حمایت کنند، استقلال روز جمعه بازی مشکل برابر فولاد خوزستان دارد و حمایت هواداران خونگرم استقلال می تواند هم به شفر یاری کند و هم به بازیکنان روحیه دهد تا بتوانند برابر فولاد به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

واژه های کلیدی: سرمربی | مدیریت | پیشکسوت | استقلال | بازیکنان | هواداران | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار